Viime perjantaina olin siis viimeistä päivää töissä tälle kesälle. Lahjoin työkaverit Marianne-karkeilla, et ne muistais mua hyvällä kun palaan sinne harjotteluun jossain vaiheessa ;) Loman alkamisen kunniaksi kävin sit perjantaina ostaan itelle Frendien ekan tuotantokauden dvd:n ja poikkesin Bisketissä syömässä vadelmakakkua. Siinä vaiheessa kaikki oli vielä ihan hyvin...

Lähin pyöräileen kaupungista kotiin Frendien dvd pyöränkorissa ja kaikki meni hienosti, kunnes Frendit päätti hypätä kyydistä 200m ennen kotiovea! Ou nou! Meni uudesta dvd:stä kotelon reunat kurttuun :'( Siis minähän en mikään turhan tarkka oo... enenenenen! Kotona odotti mukava näky: Luna oli kiikkunu sängyn päälle meidän ollessa töissä eikä se taaskaan ollu päässy sieltä omin neuvoin pois. No, eihän siinä mitään, mutta neitillä oli vaan sattunu pissahätä yllättään siellä korkeuksissa ja koska alas ei päässy niin pissat oli sitte sängyn petarilla. Nostin Lunan alas sängyltä ja siinä sitä pissaa taivastellessa ehti neiti pissata myös eteisen matolle xD Tässä vaiheessa ei enää naurattanu. Mut minkäs teet. Petari vaan pyykkikoneeseen ja kiikuttaan koissuja pihalle. Takas sisälle ja huomasin saaneeni tilinauhan, jonka mukaan mun palkka elokuulta on kokonaiset 0e! Siis häh?! ...Että sellanen loman alku.

Nää ilmat on kyllä suosinu tätä mun lomailua. Eilen käytiin pikaisesti Nallikarissa ottamassa arskaa ja tänään meistä toisella on myös tarkotus mennä sinne. Mut se en ikävä kyllä ole minä. Mun pitää nimittäin saada tehtyä rästissä olevat kouluhommat. Muistiinpanotki on menny ilmeisesti roskiin (hiphei...) joten joutuu alottaan kaikki hommat aivan alusta. Miksi, voi miksi sitä ei voi tehä mitään ajallaan?!